Головбух: Бюджет

Надміру або помилково сплачені кошти ЄСВ: як повернути

  • 4 січня 2019
  • 219

Запитання

Як установі повернути надміру або помилково сплачені кошти ЄСВ?

Відповідь

Установи можуть повернути суми ЄСВ та/або застосованих фінансових санкцій, якщо вони надміру та/або помилково сплачені:

  • на невідповідний рахунок 3719;
  • на відповідний небюджетний рахунок за балансовим рахунком 3719 «Рахунок для зарахування коштів, які підлягають розподілу за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування»;
  • на рахунок з обліку доходів бюджету.

Податкова соціальна пільга 2019: визначаємо нові розміри

Іван Левадськийексперт з бухобліку та оподаткування в бюджетній сфері, Київ
Із кожної зарплати чи іншого доходу працівника бухгалтер утримує ПДФО і військовий збір. Однак деякі доходи взагалі не оподатковуються, а до зарплати може застосовуватись податкова соціальна пільга. З’ясуємо, який розмір вона матиме у 2019 році та як її застосувати.

Також установи можуть повернути суми помилково сплачених на рахунок 3719 податкових зобов’язань з податків, зборів, штрафних (фінансових) санкцій та пені, передбачених ПК (п. 5 Порядку зарахування у рахунок майбутніх платежів ЄСВ або повернення надміру та/або помилково сплачених коштів, затвердженого наказом Мінфіну від 16.01.2016 № 6, далі — Порядок).

Підстава для повернення сум ЄСВ — заява установи-платника, яку вона має подати до фіскального органу:

  • на рахунок якого сплатила суми ЄСВ (у випадках, передбачених п.п. 1, 2 та 4 п. 5 Порядку), за формою, визначеною у додатку 1 до Порядку (абз. 2 п. 6 Порядку). Якщо заява не відповідає цій формі, фіскали її не задовільнять (абз. 3 п. 7 Порядку);
  • за місцем обліку помилково сплачених сум ЄСВ (у випадках, передбачених п.п. 3 п. 5 Порядку) у довільній формі із зазначенням суми та напряму повернення (абз. 3 п. 6 Порядку).

Заяву установа-платник подає за місцем обліку надміру та/або помилково сплачених сум ЄСВ в один із способів:

  • особисто платником ЄСВ чи уповноваженою на це особою;
  • надсилає поштою;
  • засобами електронного зв’язку в електронній формі.

Надіслати заяву в електронній формі можна через приватну частину Електронного кабінету, яка розміщена на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/login.

Протягом одного робочого дня після надсилання електронної Заяви контролюючий орган повідомить установу-платника про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації Заяви в контролюючому органі. Інформацію про отримання та реєстрацію Заяви установа-платник може переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» Електронного кабінету.

За інформацією ГУ ДФС у Київській області

Освітні заходи
Отримайте нові знання
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах
Бажаєте скачати файл?!



Зареєструйтесь, будь ласка!

30 секунд на реєстрацію – і Ви теж зможете скачувати необхідні документи, форми, зразки тощо


У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
на реєстрацію знадобиться лише 30 секунд
Зареєструватися
Приєднуйтесь до команди професійних бухгалтерів

заповніть форму та отримайте матеріали про:

➤ головні зміни в законодавстві
➤ методи розв'язання складних робочих ситуацій
➤ зручні сервіси для роботи

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Зареєструватися