text
Головбух: Бюджет

Якщо виникла помилка під час підписання ЕП

  • 8 листопада 2018
  • 40

Якщо в установи під час підписання документа виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», вона має перевірити:

  • який ключ електронного підпису (ЕП) використовує першим. Правильна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка;
  • чи правильно ввела пароль (регістр вводу паролю, мова клавіатури тощо);
  • чи набраний пароль відповідає ключу, який установа використовує;
  • чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа.

Якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему, установа має звернутися до представництва АЦСК ІДД ДФС, у якому отримала послуги ЕП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.

За інформацією ГУ ДФС у Тернопільській області

Врахуйте, що з 07.11.2018 щоб отримати ЕП, потрібно використовувати нові форми реєстраційних документів:

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх бюджетних подій!

Освітні заходи
Отримайте нові знання
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах
Бажаєте скачати файл?!



Зареєструйтесь, будь ласка!

30 секунд на реєстрацію – і Ви теж зможете скачувати необхідні документи, форми, зразки тощо


У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
на реєстрацію знадобиться лише 30 секунд
Зареєструватися