Як організувати облік поштових марок

11 вересня 2020
2798
Середній бал: 5 із 5

Розглянемо детально, як визнати поштові марки та правильно організувати бухгалтерський облік цих знаків поштової оплати.

У бухгалтерському обліку поштові марки є грошовими документами з оплати послуг поштового зв’язку та еквівалентами грошових коштів, які отримали в обмін на грошові кошти (п. 2.6 Порядку № 372Порядок застосування Плану рахунківСтандарт 134). Також поштові марки як еквівалент грошових коштів є фінансовим активом. Адже фінансові активи передбачають, зокрема, грошові кошти, не обмежені для використання, та їх еквіваленти (п. 4 розд. Іп. 2 розд. ІІ Стандарту 134).

Отже, наразі поштові марки визнавайте грошовими документами й еквівалентами грошових коштів. Ними установа оплачує майбутні поштові послуги з відправлення кореспонденції. Як організувати бухгалтерський облік поштових марок?

Як обліковувати

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на  наш  Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

logo