text
Головбух: Бюджет

Основна форма діловодства — електронна

  • 3 квітня 2018
  • 239

Уряд врегулював питання щодо ведення електронного документообігу в установах постановою КМУ «Деякі питання документування управлінської діяльності» від 17.01.2018 № 55 (далі — Постанова № 55). Тепер основною формою діловодства в установах є електронна форма.

Розроблено та затверджено:

  • Типову інструкцію з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну;
  • Типову інструкцію з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади;
  • Регламент організації взаємодії органів виконавчої влади в електронній формі.

У тримісячний термін всім органам державної влади необхідно привести діловодство у відповідність інструкції, як того вимагає пункт 6 Постанови № 55. Виняток становлять органи місцевого самоврядування, яким рекомендують привести у відповідність із цією постановою власні інструкції з діловодства.

Постанова № 55 набрала чинності 07.03.2018.

постанова КМУ «Деякі питання документування управлінської діяльності» від 17.01.2018 № 55

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх бюджетних подій!

Освітні заходи
Отримайте нові знання
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах
Бажаєте скачати файл?!



Зареєструйтесь, будь ласка!

30 секунд на реєстрацію – і Ви теж зможете скачувати необхідні документи, форми, зразки тощо


У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
на реєстрацію знадобиться лише 30 секунд
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль