-

Зовнішнє сумісництво: особливості оформлення працівника

1 липня 2020
2150
Середній бал: 5 із 5

Держпраці роз’яснило щодо питань додержання законодавства про працю при прийомі та звільнення працівників за сумісництвом.

Готовий зразок довідки-розрахунку на виплату зарплати СКАЧАТИ

Зовнішнє сумісництво: особливості оформлення працівника

Сумісництвом вважається виконання працівником, крім своєї основної, іншої регулярної оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час в тій самій чи іншій організації або у громадянина за наймом.

Для роботи за сумісництвом згоди власника або уповноваженого ним органу за місцем основної роботи не потрібно (п. 1 Положення про умови роботи за сумісництвом, затвердженого наказом Мінпраці, Мін’юсту та Мінфіну України №43).

Коли працівник виконує роботу на тому самому підприємстві — це класифікують як внутрішнє сумісництво, а коли на іншому — як зовнішнє.

Працівник, що влаштовується на роботу за сумісництвом в іншу організацію, має надати роботодавцю всі документи, необхідні для проведення відповідних кадрових процедур за виключенням трудової книжки, оскільки на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи.

Допоможемо знайти законні підстави звільнити працівників

Трудовий договір прийнятті на роботу за сумісництвом, оформляється наказом власника або уповноваженого ним органу про зарахування працівника на роботу  та  поданням повідомлення до територіальних органів ДФС України.

Звільнення з роботи за сумісництвом провадиться з підстав, передбачених законодавством, а також у разі прийняття  працівника, який не  є сумісником, чи обмеження сумісництва у зв'язку з особливими умовами та режимом праці без виплати вихідної допомоги.

За матеріалами з сайту Держпраці

logo