Реєстрація актів цивільного стану: як відбувається під час карантину?

12 травня 2020
435
Середній бал: 5 із 5
  • Теми:

Документи щодо питань держреєстрації актів цивільного стану на період дії карантину можна подати дистанційно, через вебпортал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану цивільного стану через мережу Інтернет».

4 способи залишити працівників вдома

Реєстрація актів цивільного стану: як відбувається під час карантину?

Вебпортал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану цивільного стану через мережу Інтернет» – це альтернативний спосіб реалізації державної реєстрації актів цивільного стану, за допомогою якого громадяни мають можливість, не відвідуючи відповідні відділи, отримувати консультації та подавати документи з питань державної реєстрації актів цивільного стану.

Через даний сервіс працівники відділів держреєстрації приймають від громадян заяви з накладенням КЕП, документи, необхідні для відповідної державної реєстрації актів цивільного стану, а також надають консультації.

УВАГА!!! Новий код доходу місцевого бюджету

У разі неможливості подати документи через вебпортал (наприклад, за відсутністю КЕП), це можна здійснити безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану, попередньо записавшись до нього по телефону. Актуальну інформацію щодо контактних даних відділів державної реєстрації можна знайти на відповідних офіційних вебсайтах міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції.

За інформацією з сайту Мін’юсту

logo