COVID-19: яких правил дотримуватись при роботі, пов’язаній з пересуванням

29 квітня 2020
214
Середній бал: 5 із 5

Держпраці дала основні рекомендації щодо профілактики зараження коронавірусом для громадян, робота яких має пересувний характер.

КОРОНАВІРУС: коли потрібна захисна маска

COVID-19: яких правил дотримуватись при роботі, пов’язаній з пересуванням

Такі працівники попадають в підвищену зону ризику. Тому поряд із забезпеченням працівників необхідними засобами захисту важливим залишається питання проведення широкої роз’яснювальної роботи з працівниками, що мають роз’їзний характер роботи та часто перебувають у відрядженнях.

Які медзаклади матимуть підтримку від держави

Основними рекомендаціями для запобігання поширенню вірусу серед працівників з роз’їзним характером роботи є:

  • наскільки можливо уникати контакту з людьми, привітальних обіймів і рукостискань. Рекомендована відстань, на якій працівник має триматися від інших людей складає не менше 1,5 м;
  • застосування «безконтактного» надання послуг, а також максимальне виключення необхідності тісного контакту з людьми;
  • під час надання послуг необхідно обмежувати контакти з поверхнями, до яких часто торкаються;
  • в громадських місцях або місцях, де важко вжити заходів соціального відсторонення, носити маски та рукавиці, також періодично їх змінювати;
  • періодично протягом дня обробляти руки дезінфекційними засобами або мити їх із милом не менше 20 с;
  • дезінфікувати особисті речі (телефони, гаджети, сумки тощо), поверхні службового транспортного засобу (особливо, якщо він спільний) на початку та в кінці зміни;
  • витирати ручки (маркери) та інші поверхні що використовуються для підпису після кожного користування;
  • застосовувати одноразові серветки для чищення та дезінфекції;
  • контролювати прояви симптомів та проводити заміри температури тіла двічі на день.

⚡️ УВАГА!!! Знижка на передплату «Головбух: Бюджет» до 40%!

У разі прояву симптомів зараження працівники повинні повідомити роботодавця, залишатися вдома і самоізолюватися, телефонувати до закладу охорони здоров’я або місцевого управління охорони здоров’я, надаючи їм детальну інформацію про свій стан здоров’я.

logo