Уряд урегулював питання реєстрації статутів об’єднаних територіальних громад (ОТГ), які утворились згідно із Законом України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» від 05.02.2015 № 157-VIII.
Для реєстрації статуту ОТГ потрібно до територіального органу Мін’юсту подати:
- заяву (форма у додатку 1 до Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад);
- статут ОТГ (два паперових примірники і один — на електронному носієві);
- копію рішення представницького органу місцевого самоврядування про затвердження статуту;
- витяг з протоколу пленарного засідання представницького органу місцевого самоврядування щодо затвердження статуту.
Територіальний орган Мін’юсту розгляне ці документи протягом 30-ти днів, після чого статут ОТГ зареєструє або відмовить в його реєстрації. Про відмову у реєстрації статуту ОТГ інформують наступного робочого дня, додавши до листа правове обґрунтування щодо невідповідності статуту або окремих його положень Конституції та законам України.