Керівник структурного підрозділу зможе надавати відпустку / встановлювати неповний робочий день

23 грудня 2019
4307
Середній бал: 5 із 5

Уряд затвердив Порядок делегування окремих повноважень керівника державної служби в центральному органі виконавчої влади з питань управління персоналом. Керівник державної служби може делегувати свої повноваження за відповідним наказом/розпорядженням керівникам самостійних структурних підрозділів:

  • апарату;
  • територіальних органів;
  • відокремлених підрозділів.

Керівник структурного підрозділу зможе надавати відпустку / встановлювати неповний робочий день

Цей документ передбачає можливість делегувати 13 повноважень, зокрема для державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б» і «В»:

У наказі/розпорядженні зазначають:

  • прізвище, ім’я та повне найменування посади, яку обіймає особа, якій делегують повноваження;
  • обсяг делегованих повноважень із визначеним переліком питань з управління персоналом та переліком структурних підрозділів, працівників (у разі потреби), на яких поширюється дія делегованих повноважень;
  • строк делегування повноважень (у разі потреби).

Строк делегування може бути строковим або безстроковим.

Із Порядку делегування окремих повноважень керівника державної служби в центральному органі виконавчої влади, затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019 № 1041

logo