Як вирішувати спори у допорогових закупівлях

22 квітня 2019
290
Середній бал: 5 із 5

У Мінекономрозвитку роз’яснили, як вирішувати спори, що виникають між учасниками і замовником під час допорогових закупівель.

Учасник може звернутися до замовника з вимогою усунути допущені порушення у процесі закупівлі, а саме:

  • під час періоду уточнень;
  • у рішенні з кваліфікації на етапі розгляду пропозицій.

Для такого звернення він має два робочих дні з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ.

Інформація щодо звернення доступна всім користувачам в ЕСЗ, окрім інформації про учасника, який звернувся з вимогою.

Замовник має можливість надати відповідь на таку вимогу учасника через ЕСЗ протягом трьох робочих днів з дня надходження вимоги учасника. Він зазначає результат розгляду вимоги:

  • «Задоволено»;
  • «Відхилено»;
  • «Не задоволено».

Учасник протягом 3 днів після того, як вимога набула статусу «розглянута замовником», може оцінити відповідь в ЕСЗ так:

  • «Вимога задоволена» — якщо відповідь його задовольняє;
  • «Вимога не задоволена» — якщо відповідь його не задовольняє.

Зважте, що розгляд вимоги не зупиняє процесу закупівлі.

Окрім цього, учасники, які вважають, що замовник під час допорогової закупівлі не дотримав принципів закупівель, можуть скористатися також:

  • механізмами громадською контролю, передбаченими Законами України «Про громадські об’єднання», «Про звернення громадян», «Про інформацію»;
  • моніторинговим порталом DoZorro.

Джерело: лист Мінекономрозвитку від 16.04.2019 № 3304-04/16225-06

Лілія Лахтіоновадиректорка департаменту регулювання публічних закупівель Мінекономіки
Сфера публічних закупівель на порозі істотних змін. Деякі з них мають гармонізувати національне законодавство з європейським, а решта — вдосконалити закупівельний процес. Які зміни чекають на замовника?

logo