-

Як повідомити ДФС про нового працівника

5 березня 2019
206
Середній бал: 5 із 5

Роботодавець, який приймає на роботу нового працівника, має своєчасно направити до органу ДФС повідомлення про його прийняття на роботу (далі — Повідомлення).

Форма Повідомлення затверджена постановою КМУ від 17.06.2015 № 413.

Повідомлення може бути двох типів:

  • початкове — подають під час працевлаштування нового працівника;
  • скасовуюче — подають, якщо у початковому повідомленні допустили помилки та в інших випадках, що потребують уточнення.
  • Повідомлення подає власник установи/ уповноважений ним орган до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника ЄСВ до початку роботи працівника. Способи подання:
  • електронною поштою або за допомогою сервісу «Електронний кабінет»;
  • на паперових носіях разом із копією в електронній формі;
  • на паперових носіях, якщо трудові договори роботодавець уклав не більше ніж із п’ятьма особами.

Інформацію, яку містить Повідомлення, ДФС вносить до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI.

За інформацією Офісу великих платників податків ДФС

logo