Податкова накладна: як виправити помилку в податковому номері платника

25 лютого 2019
73
Середній бал: 5 із 5

Щоб виправити помилку, яку установа допустила у податковій накладній (ПН), вона має скласти до неї розрахунок коригування (РК).

Аби виправити помилку у полі «Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта» ПН, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), установа має скласти РК та зазначити:

  • у полі «Дата складання» — дату, на яку установа виявила помилку;
  • у заголовній частині РК — дані із заголовної частини ПН з помилковим даними;
  • у розділі Б — зі знаком «–» вивести в «0» відповідні показники усіх рядків ПН, яку установа коригує (кількість, обсяг постачання та сума ПДВ);
  • у графі 2.1 — код причини коригування 103 — повернення товару або авансових платежів.

РК до ПН, яку постачальник не надавав отримувачу, має реєструвати в ЄРПН постачальник.

РК, складений постачальником товарів/послуг до ПН, яка видана їх отримувачу-платнику податку, має реєструвати в ЄРПН отримувач товарів/послуг.

Водночас постачальник має скласти та зареєструвати в ЄРПН нову ПН.

У новій ПН потрібно зазначити:

  • реквізити заголовної частини ПН — без помилок;
  • у полі «Дата складання» — дату виникнення податкових зобов’язань постачальника, тобто дату складання ПН з помилковими даними у полі «Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта»;
  • у розділі Б ПН — обсяг операцій з постачання товарів/послуг та інші показники, які були вказані в ПН з помилковими даними у полі «Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта».

Цій ПН установа має присвоїти новий порядковий номер, відмінний від порядкового номера ПН з помилковими даними у полі «Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта».

За інформацією ГУ ДФС у Тернопільській області

logo