Головбух: Бюджет

Не надійшла квитанція про прийняття податкової накладної: як діяти

  • 19 лютого 2019
  • 47

Коли платник податку протягом операційного дня не отримав квитанцію про прийняття/неприйняття податкової накладної (ПН) або розрахунку коригування (РК), або зупинення їх реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), він має з’ясувати, чому це відбулося.

Для цього платник податку повинен:

  • переглянути через Електронний кабінет в режимі реального часу дані ЄРПН про складені ним чи його контрагентами ПН/РК;
  • звернутися до Центру обслуговування платників податків за своїм місцезнаходженням чи до гарячої лінії за тел. 0-800-501-007 (напрямок 0) з детальним описом ситуації.

ПН/РК платник податку має надіслати на реєстрацію ПН/РК повторно, якщо:

  • протягом 2 год. після того, як платник податку надіслав ПН/РК вперше, квитанція про реєстрацію/нереєстрацію/зупинення реєстрації ПН/РК не надійшла;
  • в Електронному кабінеті відсутні дані про реєстрацію ПН/РК та інспектор по телефону підтвердив, що документ не надійшов.

За інформацією ГУ ДФС у Тернопільській області

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх бюджетних подій!

Освітні заходи
Отримайте нові знання
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах
Набридло це спливаюче вікно?

Тоді РЕЄСТРУЙТЕСЯ прямо зараз!

30 секунд на реєстрацію – і ви зможете СКАЧУВАТИ необхідні документи, форми, зразки без обмежень

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
на реєстрацію знадобиться лише 30 секунд
Зареєструватися і скачати